Evolutia spirituala constituie singurul scop real al existentei noastre in acest plan de manifestare.De-a lungul timpului, diversi maestri si-au transmis mesajul spiritual sub o forma sau alta, esenta si ADEVARUL fiind aceleasi. Inainte de toate, este necesar sa constientizam faptul ca MAESTRII ajuta doar la ghidarea pe cale si la descoperirea adevaratului maestru,care este MAESTRUL INTERIOR.

marți, 3 ianuarie 2012

LEGEA SI CREATIA



Legea cauzei-efect sau ceea ce semeni, aceea culegi, functioneaza foarte bine. Suntem cu totii Creatori ai propriei realitati pe care o traim, constient sau nu. Am abordat acest subiect pentru a discuta alinierea cu Legea Divina. Legea cauza-efect functioneaza atat la persoanele constiente cat si la cele inconstiente cu singura diferenta ca persoanele constiente creaza realitatile CONSTIENT SI ALEG CE CREAZA.Tocmai pentru ca stiu cum functioneaza procesul. Persoanele constiente sunt de la sine aliniate in Lege, fara a face efort in creatie, totul pare ca merge de la sine, tot ceea ce face o persoana CONSTIENTA PE  DEPLIN  e de fapt si Vointa Divina. Persoanele inconstiente sufera consecintele propriei inconstiente, insa nu sunt constiente de procesul cauza-efect si continua sa functioneze asa, privind doar efectele, neintelegand procesul si  refuzand a face vreo schimbare in modul de gandire si manifestare. Ele nu constientizeaza ca de fapt au adus in manifestare in viata un efect a unei actiuni inconstiente comise in trecut. Exista o anumita durata de timp  in manifestarea cauzei si efectului, ca timp si persoana uita cauza si vede numai efectul. Functionand zi de zi constient si in armonie, cauzele din trecut vor inceta sa manifeste efecte la un moment dat. De aceea multi nu inteleg cum, desi fac schimbarea si incep sa functioneze in armonie, totusi mai au parte de efecte neplacute.Ele sunt de fapt urmarile unor cauze create in trecut.Pentru a ilustra mai bine aceasta realitate, voi povesti o experienta din viata personala. Intr-un moment dat din copilarie, mi-au dat parintii 5 lei sa cumpar niste cafea . Vanzatoarea mi-a dat rest de la 10 .Am bagat banii in buzunar si am plecat bucuros. Peste doi ani, ma duc cu 10 lei, si cumpar niste alune, alta vanzatoare, alt magazin. Imi da rest de la 5 lei. Ajung acasa si imi dau seama, m-am dus la ea si ii zic, ea nu si nu, ca i-am dat 5 lei. Aceeasi suma de bani pierduta insa in momente diferite din existenta .Asa functioneaza Legea, cu o exactitate matematica. Totusi, printr-o orientare puternica spirituala spre ceea ce este constructiv, corect si bine, se produce o ardere rapida a karmei prin contrabalansare a efectelor si in final se produce iesirea de sub Legea cauza-efect, sau mai bine zis, contopirea in Constiinta Divina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu